Merhaba;
internet üzerinden sattığım bir masaüstü uygulamamız var. yıllık lisans bedeli alıyoruz cüzi miktarda.
daha 2 hafta önce iyzico entegresi ile kredi kartı ile ödeme almaya başladık.

Şimdi e-fatura zorunlu mu bize ?