Konu
E-fatura , E-arşiv Hakkında
04-01-2020, 21:26:44
#1
emrah24
Merhaba;
internet üzerinden sattığım bir masaüstü uygulamamız var. yıllık lisans bedeli alıyoruz cüzi miktarda.
daha 2 hafta önce iyzico entegresi ile kredi kartı ile ödeme almaya başladık.
Şimdi e-fatura zorunlu mu bize ?