Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Catalina'dayken yaşadım tüm bu yazdıklarımı. Ekim'den önce monitör ile kullanımlarımda Windows klavye deneyimim olmadı
Sonunda çözümü buldum.

sudo rm Library/Preferences/com.apple.keyboardservicesd.plist
komutuyla ana ayarları siliyoruz. sonra macbooku yeniden başlatıyoruz. klavye kurulum asistanı tekrar gelecek, buradan doğru seçimi yaptığımızda sorun ortadan kalkacak.