trky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Macbooku güncellemeden önce bir sorun yaşamıyordum. Ne zaman Catalina ya geçiş yaptım o vakit sorunlar başladı açıkcası.
Bende Catalina'dayken yaşadım tüm bu yazdıklarımı. Ekim'den önce monitör ile kullanımlarımda Windows klavye deneyimim olmadı