Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba

Windows bilgisayar için üretilmiş klavye taktığımda bende de bu şekilde oluyor, Apple'ın kendi klavyesini MacBook'a bağladığımda sorunsuz çalışıyor. Büyük ihtimal tuş dizilimi ile alakalı, bunu çözmenin yazılımsal bir yolu olduğunu düşünmüyorum.

MacBook ile evde çalışırken monitöre bağlayıp kullanıyorum, bu yüzden klavye ihtiyacım oluyordu. USB klavye taktığımda bende aynı durumları yaşadım bir süre sonra işlerimi yaparken kafa karışıklığı yaratıp vakit kaybettirdiği için gidip Magic Keyboard 2 aldım.

Bilgisayardan kurcalayacağınız bir ayarla bu düzelmez diye düşünüyorum.
Macbooku güncellemeden önce bir sorun yaşamıyordum. Ne zaman Catalina ya geçiş yaptım o vakit sorunlar başladı açıkcası.