Merhaba,
Macbook'umda çok ilginç bir sorun yaşıyorum. Tüm tuşlar doğru bir şekilde çalışmakta ama;
büyüktür / küçükür işaretlerinin olduğu yere basınca çift tırnak " geliyor
çift tırnak'a bastığımda ise büyüktür / küçüktür <> işaretleri geliyor
bir türlü çözüm bulamadım, klavye dil ayarlarında Türkçe QWERTY yerine yeni güncelleme ile Türkçe Q ( standart ) gelmiş, klavye düzeni normal görünüyor. Bu arada sorun sadece USB klavyemde var macbookun kendi klavyesinde herşey normal durumda.