Ray spot diyorsunuz. Fikir olması açısından örnek 1 montaj.
https://www.youtube.com/watch?v=1VyD3jOEz6Q
Ray üzerinde 3 spot bağlayacak ve 3 spotuda ayrı ayrı ışıklarını kontrol etmek istiyorsanız
ray spot kullanmanızın avantajı olmaz. (Boşuna masraf olur.)
Elektrik konusunda çok takıntılıyım.
Pencere duvar kısmında buat olduğunu varsayarak buat yanına Sağ ve sol tarafı ayırt etmek için sıva üstü 2'li sigorta (Legrand veya Siemens tarcih ediniz.) kutusu koyarsanız güvenlik açısından daha iyi. Kabloyu dekoratif olması açısından da (16x16 veya 25x25 v.b.) kablo kanalı kullanırsınız.
Dimmer ile spotu ayarlayabilirsiniz. Fakat kaliteli spot değilse sık sık arıza çıkartma ihtimali olabilir.
Öncelikle çok teşekkürler. Spotları ayrı ayrı aydınlantmak istiyorum ancak bunları raylı yapmazsamda çok mantığı olmaz yönlendirme açısından(her ne kadar kendi ekseninde dönsede ray da hareket etmeside önemli). Muhtemelen 2 dimmer yaparım. Hepsini ayrı ayrı kontrol etmek yerine artık 3lü 3lü kontrol ederim