tasarimhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
27.madde sanırım. Zaten ekonomik koşullar vsvs yazılmıştı fesih kısmına. Onlarda sıkıntı yok.
Belgeler eksiksiz. Mail ve yazışmalarda mevcut. Yani ödememe sorunu olmaz sadece süreci uzatabilirler. Bende süreci hızlandırmak istiyorum. Sizin avukat bilgilerini iletirseniz danışmak isterim.
Umarım en kısa sürede alacaklarınızı öderler hocam. Dediğim gibi Arabulucuda daha sonra faiz ödememek adına ödemeye yanaşıyorlar. Sadece acil ihtiyacınız olabilir gibi düşünüp hakettiğiniz tutarın altında bir rakam sunabiliyorlar. Malesef bazı firmalar bu şekilde fırsatçılık yapabiliyor. Sizin firma yapmayadabilir bilmiyorum. Avukatın bilgilerini, adresini iletiyorum pm ile. adımı söylerseniz hiçbirşekilde danışmanlık falan ücret talep etmezler yardımcı olurlar hocam.