-üstünlük değil fazlalık. Üstünlük takvadadır ayeti hatırlatırım.
- dövmek yanlış çeviri. Dövmek yok.
- müşrikleri değil, o müşrikleri.
Ayetlerde ki örnekler şahitliğe göredir.
"....bakmazlar mı... " ayetleri var, biz gösterilene bakmalıyız. Yorumlar çok ezbere ve çok yanlış şeyler içeriyor.
Koskoca diyanetten daha iyi biliyorsunuz tebrikler

. Hadi bakalim dovmek daha ne kadar evirlip cevirilecek merak ediyorum. Yakinda dovmek aslinda yanaga opucuk kondurmak diyen de cikar

%100 eminim konu sahibi arkadaş Almanya'da doğmuş olsa(Türkiye'de doğmuş olması da Müslüman olması da kendi tercihi değil zaten) bu sefer alman webmaster forumunda incil de bir mucize bulup onu paylaşırdı.
Buna %100 katiliyorum. Bazi arkadaslarim eger musluman olmasaydim arastirip yine musluman olurdur diyorlardi. Hic diger kitaplari okudunuz mu dedigimde kimseden ses cikmadi