Merhaba

Birçok arkadaş efaturaya geçiş yaptı ve muhasebeci veya mali müşavir ile çalışarak 200-300 tl karşılığında defterlerini tutturuyor.

5.000.000 - 10.000.000 cirolu şirketleri kastetmiyorum isteğe bağlı efaturaya geçen işletmelerden bahsediyorum.

Muhasebeciyi aradık bizde zorunlu değil ama "isteğe bağlı" efaturaya geçeceğiz dedik.

Tamam efaturaya geçebilirsin ama 1 sene sonra mecburen edefterede geçeceksin. Böylelikle 200-300 değil 1000 küsür muhasebe ücretin olacak dedi.

Durum gerçekten böylemi?
Efatura kullananlar isteğe bağlı geçmişte olsa edeftere geçmek zorundamı?

Mesela mukellef.co da ilk paket 200 tl iken edefterli paket 1000 tl.

Şimdi herkes paşa paşa edefteremi geçecek?
1 seneden fazladır efatura kullananlar normal deftermi edeftermi tutturuyor?

Tecrübeli arkadaşlar bilgi verirse sevinirim.