ibrahimdrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, vaktinizi çaldığım için özür dilerim.
Ben 15 yaşındayım ve nasıl desem hayattan zevk alamıyorum ve bıkkınlığım var. Herşeyi boşverdim diyebilirim.

Yaşıtlarıma göre kiloluyum, tek gerçek arkadaşım bilgisayarım ve Wordpres diyebilirim.
Arkadaşlarım var ama hepsi keko ve alkol vb şeyler yapmak ile övünen kişiler.
Az çok da para kazanıyorum ancak hiç bir şey yapadım gelmiyor. Bu yıl derslerim berbat ve yaşamak istemiyorum desem yeridir. Ne yapmalıyım gelen bu bıkkınlığı nasıl atlatırıö.
Tasavvufa yönelip, tasavvuf kitapları kitaplar okumanı öneririm. İşlerine devam et elinden geldiğince yardım yapıp iyilik yapmaya yönel. Kilo vs gibi dünyevi işlere takılma. Hattan hiç almadığın kadar güzel lezzetler alırsın inşALLAH.