Tugrabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oppo reno 2 veya reno2z alırdım.
Oppo karşılaştırmalardan pek iyi gelmemişti ama düşünebilirim tabi ki teşekkürler yorumunuz için

Bakgidio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple iPhone 11 Pro Max alırdım cünkü Apple harici başka telefon kullanmadım hemde güvenlik bana göre hat safada bir telefon diye düşünüyorum. Tabi kendi görüşümce bu ama başka arkadaşlar ne düşünür bilemem kusura bakmayın kısa ve saçma olmuş olabilir.
Apple kullanıcısı daha önce hiç olmadım tedirginlik oradan geliyor. Fakat Apple 'dan şikayetçi olanıda henüz görmedim. Peki böyle bir ürün sizce apple 'ın kendi mağazasından mı alınmalı vatan teknosa mediamarkt gibi mağazalardan mı alınmalı



Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple iPhone 11 Pro Max Alırdım. Stabil olmasından, güvenli olmasından, işleyişleri hızlı. Şimdiden hayırlı olması dileğiyle.
Çok teşekkür ederim inşallah düzgün bir karar ile iyi bir seçim yapmayı planlıyorum bu konudan sonra