Selamlar herkese, bir konuda yardıma ihtiyacım var bilgisi olan yardım edebilir mi?
E-Devlet üzerinden tecil süreme baktım,
AŞAĞIDA KİMLİĞİ YAZILI YÜKÜMLÜNÜN ÖĞRENCİLİĞİ DEVAM ETTİĞİ TAKDİRDE 31/12/2022 TARİHİNE KADAR ASKERLİK İLE İLİŞİĞİ YOKTUR. ÖĞRENCİLİĞİ SONA ERDİĞİ TAKDİRDE, 2 AY İÇERİSİNDE EN YAKIN ASKERLİK ŞUBESİNE MÜRACAAT ETMESİ GEREKMEKTEDİR.

gibi bir yazı var ama AÖF sadece bir kez kayıt yaptırırken para ödedim, başka ödemedim, kayıt yenilemedim. Bu durumda ne yapmam gerek bir sıkıntı çıkar mı?