Arkadaslar geçenlerde yatırım için aldığım evi satmıştım ve yakında çocuğum olacak diye oturacağım bir ev aldım...Ev baya büyük 200 metre kare 14 katlı bir binanın 9.katında kombici 48 de yakıyorum ev buz gibi. Sıfır bina altı ve üstü boş 28 daireden sadece 7 si dolu.

Altı ve üstü boş olduğu için soğuk olabilir dış cepheli bir ev bu kadar nasıl soğuk olur anlamadım.
Taş yünü dış cephe var.kombim tam yarışmalı buderus. Altım ve ustum dolmadan ısınmaz mi? Bu durumu yaşayanlar yardim pls...