ikayhanlar130 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mimari projesinde vaziyet planında orası otopark alanı olarak geçiyorsa(ki muhtemelen öyledir) bu parsel ortak kullanım alanı sayılır, burayı yönetim planı değişikliği yapmadan belli bir bağımsız bölüme özel olarak bağlayamaz, bulunduğunuz belediyenin imar ve şehircilik müdürlüğü ile yapı kontrol müdürlüğüne giderek durumu izah edin, muhtemelen bir dilekçe yazdırırlar ve konuyla ilgili olarak inceleme yapılır. Hakkınızı arayın.
Büyük ihtimal dediğiniz gibi dilekçe ile çözeriz. Aklımın almadığı müteahhitin ne cesaretle bu işe kalkışması