Valla cimer e yazdım arkadaşlar.Bugünde geçti zaten 1 saate mesai bitiyor hiçbir hareket yok.Sıkıldım artık bu işten.İşin altından kalkamayacaksanız niye giriyorsunuz bu işe? Hele PTT kargo? Diğer şirketler krizi nasıl yönetti bunlar nasıl yönetiyor ayıptır ya.Aşırı yoğunluk varsa her gün otobüs şoförü gibi her durakta yolcu alma yarışı gibi kargo kabul etmeyeceksin.Gerekirse sende kota koyacaksın.Bu ne arkadaş ya? Bu durumda bile herkesin gönderisini hala kabul ediyor