abdullahdarcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım öyle yapılmış. Peki şunu sorabilir miyim. Çok fazla düzenleme yaptım tema içerisinde. Temayı silip tekrardan mı kurmam gerekiyor yoksa kurulu temaya devam edebilir miyim acaba ?
Tema silip yüklemenize gerek yok temanızın lisans aktivasyon ekranı vardır muhtemelen o kısıma yeni lisansınızı (Purchase Code) girmeniz yeterli olacaktır.