Aslı astarı olmayan, uydurulan bir konu.
Google Türkçe Webmaster forumda aynı sizin başlık ve soru ile alakalı konu açılmış ve Google çalışanı tarafından verilen cevapta bu tür cezaların olmadığını okumuştum.
Peki Türkçe foruma ne oldu?
O kadar saçma sorular ve mesajlar yazılmaya devam ettikçe herhalde kapatalım gitsin dediler. (Maalesef yazık oldu.)
Aşağı yukarı ÖRNEK 1 KONU:
Resmi Google Webmaster Bloğuna TECAVÜZ ETTİK