kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar
http://prntscr.com/pvtwy0 gördüğünüz gibi
Acaba yakın zamanda af falan gelir mi ona göre en azından 2 tanesini ödeyeceğim ?
Ülkenin durumu ve vaziyeti ortada hocam. Mutlak bir vergi affı mecbur vericekler. 90M vatandaşın nerdeyse yarısına vergi çıkarttılar..

Sadece vergi borçlarından kurtulsa bu millet yine iyi, bunun krediler, kredi kartları, en önemlisi de soygun için düzenlenmiş GSS borçları Hala aklıma geldikçe gülüyorum Neye istinaden gss borcu çıkarmışlar akıl sır ermiyor. Vatandaş bir işte çalışmıyor diye borçlu çıkarmak tamamen kişiyi enayi yerine koymaktir.

https://www.r10.net/off-topic/215320...eriye-gir.html

Bu konudaki bi kaç arkadaşın da haklı olarak söylediği şekilde bizde belirtelim;

Ö D E M E Y E C E Ğ İ M.