Merhaba,

Alibaba dan ürün alma konusunda tecrübeli olan biri varsa sorum olacaktı.

Dekoratif eşyalar getirmeyi düşünüyoruz. Henüz şirket kurmadık, eğer getirme maliyeti gibi konular düşündüğümüz gibi ucuz olursa girmeyi düşünüyoruz.

O yüzden deneme amaçlı bir kez Alibaba dan alışveriş yapmak istiyorum.

Örneğin 2 dolara bir ürün var beğendiğimiz minimum 10 adet gönderebileceği yazıyor, bunu getirmek istesek gümrükte hali hazırda şirketimiz olmadığı için sorun çıkar mı?
Çıkmazsa 10 tane ürün için ödeyeceğimiz 20 doların üstüne ortalama ne kadarlık bir gümrük vergisi vs maliyet eklenir?

Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.