asanprogrammer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle bir şey mümkün değil hocam çünkü "??" böyle soru işareti olan kelimelerin hangi harfi temsil ettiğini bilemezsiniz o yüzden tek tek elle düzeltmek zorundasınız bence datanın ilk halini almaya bulmaya çalışın sonrasında veritabanında bir tablo oluşturup karakter setini utf8_general_ci yaparsanız hiçbir sorun olmayacaktır
Merhaba, veritabanını doğru bir şekilde bölmenin yolunu buldum o şekilde 10a bölüp ctrl h ile 10 dosyayı da düzenleyip birleştirdim. Problem çözülmüş oldu mesajlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar.