YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar forumda N11 üzerinden telefon alan biri var mı acaba? Aldığı telefonda sorun vs çıkan varmı?
Kısaca özetliyim. 11.11 indiriminde Iphone 8 Plus almaya düşünüyorum. Ama N11 bana fazla güvenilir gelmiyor, arada kaldım.
Sizce almalımıyım? Teşekkürler.
internetten bir ürün alırken sadece n11 kullanmaya çalışıyorum. yaşadığım sorun sayısı 1 ya da 2 oluyor senede. kargo ile ilgili genelde.
ve iadesini dahi kolayca alıyorum. n11 internet alışverişi konusunda en sağlam bulduğum yer diyebilirim.