Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

İnsan herşeyi kafasına takarak kendi kendini yiyor, kendine zarar veriyor. Stresle hastalıkları tetikliyor.
İnsanlar takmamayı nasıl başarıyor, yapabilen var mı?
Şöyle düşün, "ben bunu kendime dert ediyorum ama, sürekli dert etmekten ve düşünmekten neyi değiştirebilirim"?
Canını sıkan her neyse, ona karşı savaş ver, onu yen ve motivasyonunu yüksek tutmaya çalış. Şu sözü her zaman kendine yoldaş edin, "Karanlığa küfredeceğine kalk da bir mum yak"....
Motivasyon alanına ilgisi olan birisiyim, MOTİVETERAPİ adında bir de instagram sayfam var.Bi göz at istersen, belki iyi gelir