Kurum Kararına itirazlar, bülten yayınına itirazlar, kısmı yenileme v.s gibi işlemlerde sonra vekilmi arıcak arkadaşlar merak ettim doğrusu her işin bir uzmanı vardır mahkemede tek başınıza haklı çıkabiliyorsanız neden avukat tutuyorsunuz ?
Yaptığınız bütün markalara itiraz mı geliyor ? Markalarınızın hepsi kısmi mi oluyor bunu mu demek istediniz ? İtiraz gelirse gider bulur bir vekil vekil atamak 5 dakikalık iş. Her markaya itiraz gelecek kısmi olacak diye bir kaide yok zaten markanızı iyi araştırın araştırmazsanız bu gibi durumlarla karşılarsınız dedim okuduysanız. İmzamdan okuduysanız bu işi profesyonel yapıyorum ve forumda kimseye bir şey satmaya çalışmadım 10 senedir bu konu hakkında. İşlemler neyse onları yazdım, vekil firmaya ihtiyaç duyanlar zaten gider patent firmasıyla çalışır. Her ay 2 tane marka bülteni yayınlanıyor vekilsiz başvuru sayıları ortada.