Merhaba arkadaşlar
Kirada oturuyoruz evliyim.Kira kontratı daha bitmedi
Kiracı olduğumuz eve ev sahibi duvara satılık yazısı asmış
Satılık yazısı asmaya hakkı var mı? ( biz kiracı olarak otuturken)
Eve bakmak isteyene evi gösterme zorunluluğumuz var mı? (malum eşim oluyor yalnız evde ben gündüzleri işteyim)
yardımcı olurlarsa sevinirim