mcfearcombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Yakında zamanda oluşturacağımız e-ticaret sistemimiz için açıkçası opencart ile ideasoft arasında çok kararsız kaldık. İdeasoft'un hazır sanalpos, kargo modülleri avantaj sağlarken ücretli ve kısıtlı olması ve firmaya bağımlı kalmak can sıkıcı. Öte yandan opencart tarafında da iyzico entegrasyonu ile ödeme tarafı çözülür ve açık kaynak olmasından ötürü bir çok modül geliştiriliyor ve daha kolay müdahele edebilme şansımız var.

Sizlerin tecrübeleri nedir ? Opencart ile bir sistem oluştursak çok mu başımızı ağrıtırız buna girmeye gerek var mı, yoksa parasını ödeyip başımızı ağrıtmayıp ama bağımlı mı kalmalıyız. Avantajları, dezavantajları objektif bir biçimde nedir ?

Tecrübelerinizi ve tavsiyelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.

İyi Çalışmalar.
Opencart ile verimli bir iş çıkartmak için yazılım desteği almanız şart, aksi halde ilerlemeler yavaş ve verimsiz oluyor. Bir aksilik olursa, teknik olarak siz sorumlusunuz ya da destek aldığınız firma... BNu da BÜTÇE demek.

IDEASOFT gibi yapılar bağlılık değil, iş anlamında özgürlük getirir. Özellikle kısıtlı ekip ve kısıtlı bütçe ile BİR İŞ çıkartmak istiyorsanız avantajlar sağlar. Burada aksilik vs. gibi bir durum yaşamazsınız, neredeyse tüm kullanıacak 3. taraf yazılımlara da doğrudan uyumö yakalarsınız...

Bol Şans