Arkadaşlar merhaba,
Cumartesi günü biryakınımın kardeşi skolyoz ameliyatı oldu, 100 küsür derece eğilme vardı ilerlemişti ve ciğerlerine baskı yapacak kadar, ayrıca çocuk kas hastasıydı 12 yaşında bu arada... ameliyatı başarılı geçti çıktı 1gün yoğu nbakımda kaldı sonra servise alındı diye sevinirken nefes probleminden tekrar yoğun bakıma aldılar... uyutmadılar ama "satürasyon" dedikleri şey 60 a kadar düşmüş onu yükseltmek için aldılar çocuk sonuçta ağlıyor durmuyor vs. derken bi günün ardıanan 70 lere çıkmş satürasyonu tam sevindik derken bugün yine 60 lara düştüğü için öğlen uyuttular. ve ciğerine tüp takmışlar bu nedemek bilmiyorm sanırım makinaya bağladılar yada başka bişey...
okuyanlardan hem dua hem fikir alışverişi bekliyorum şimdiden teşekkürler.. aramızda tıpçı yada sağlıkçı arkadaşlar öözellikle biraz bilgi verirse çok mutlu olurm