YusufGokduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gusto scripti değil mi hocam? Bende öyle düşünüyordum fakat modifiye edilebilir tarzı bir yazı görmedim sırf bu yapilabilirlik için codecanyon mail attım dönüşe göre buraya yazarım hocam.
mail'e dönüş olursa sonuçları paylaşırsanız sevinirim hocam. şimdiden teşekkürler



Alkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisans şartlarına göre tema üzerinde istediğiniz değişikliği yapmak, kopyasını oluşturmak, üzerinde ürünler satmak, başka bir kod veya tema ile birleştirmek serbesttir ve lisans şartları yeni görünüm için de geçerlidir.Fakat içeriği ne kadar değiştirirseniz değiştirin değişmeyecek lisans şartları Ürünü satmak, içersindeki öğeleri başkalarına ücretsiz bile olsa vermek, ürünü logoda, ticari markada kullanmak yasaktır.

Yani kısacası kendin istediğin gibi değiştir kullan satmadığın sürece sıkıntı yok. Satmak istersen full lisans haklarını da satın alabilirsin.Onun fiyatları da ayrı bir şekilde belirlenmiştir.

Tabi bence bu kurallar saçma. Codeigniter ile yazılmış bir scriptin hakları kimseye ait olamaz zaten open source framework login register CRUD gibi bir çok işlem hazır bunları alıp kullanman da sıkıntı olamaz.Yada ücretsiz bir resmi kullanmakta aynı mantık.
sağolun hocam bende bu şekilde düşündüm ama yine de bir sorayım dedim. sonuçta emek verip bir şeyler yapacağım boşa gitsin istemem.