kendin kullanırsan bi sorun olmaz ama kodlarda düzenleme yapıp satarsan etik olmaz.

bu mesele bazen benim kafamı karıştırıyor. açık kaynak bir yazılımı al sağını solunu değiştirip kapalı şekilde sat. bu etik bir davranış değil ama önlenmesi de mümkün olmadığı için yapılması halinde manevi olarak bir sorun çıkartır mı diye düşünürüm bazen. sonra aklıma şu gelir. birisi senin yazılımına böyle yapsa hoşuna gider miydi? gitmezdi. o zaman yapma. felsefem budur.