hocam atlaya atlaya baktim
oncelikle tesekkurler bir sey ogrenmeye katkinin karsiligi odenemez
2 nacizhane tavsiyem var
1.si lutfen degisken isimlerinizin ingilizce olsun underscrore standart dina uygun olsun (butun dunya php yi boyle kullaniyor ) ornegin "okundumu" yerine "is_read" gibi
2. si atlarken gordum yine mesaj okuyduysa 1 okunmadi ise 2 vermek niye? okunduysa TRUE okunmadiysa FALSE verseniz veya 1 ve 0 , 1 ve 2 ileride projeyi teslim ederken insanlar cok zorun yaratir
Öncelikle güzel yanıtınız için teşekkür ederim

Ben projelerde tabiki ingilizce kullanıyorum fakat eğitimlerde bu şekilde daha açıklayıcı olduğuna inanıyorum bundan dolayı Türkçe kullanıyorum. Yani kendim bu şekilde daha rahat anlatıyorum.
Ek olarak her zaman 0 veya 1 vardır ben hep bu şekilde kullanıyorum bu güne kadar da herhangi bir sorun yaşamadım yaklaşık 6 yıldır yani

Tabiki sizin dediğiniz şekilde de olur yani TRUE FALSE gibi aslında hepsinin temel mantığı aynı yere dayanıyor bir şey VARDIR ya da YOKTUR
Sağlıcakla kalın