Hocam sizi korkutmak istemem ama benimde eski arabamda elektrik sorunu vardı.Oyle kullandım bikaç gün.Birgun yoldayken sol şeritte birden elektrik gitti arac istop etti . Çalıstıramadım. Arkadan çarptılar aracım perte çıktı.Allah kaza bela vermesin.Bir an once tamir ettirmek gerek.Konu yukarı cıksın ve cozum bulsun diye yazıyorum.
Bilgilendirme için teşekkür ederim. geçmiş olsun eve başıma geldi dediğiniz olay hemide geçe arabada bir anda elektrikler keslde sadece motor çalışıyordu öyle 10 km yol gittim sonra düzelttim sorunu ama şimdi çok saçma bir durum
Hyundai forumlarına bir sorun hocam aktif araba forumları vardır. Ya da azerbeycanda firma varsa gidin sorun yardımcı olurlar.
servise gitmek sorun burda. hyundai form sitesi var malesef ordan yanıt alamadım