Selamlar arkadaşlar, unity 3d ve c# öğrenmek istiyorum sizce tek başına bir multiplayer oyun yapmak mümkün mü ? Ne kadar bir öğrenim süreci sonrası böyle bir oyunu yapma ihtimalim var ? Örneğin kafa topu 2 tarzı bir oyun.
Yeni başlayacağım için ve günde 3-4 saat zamanımı ayıracağım için boşa zaman harcamak istemiyorum eğer ona harcayacağım süreye değmeyecekse başka bir işte uzmanlaşmam daha iyi olur diye düşünüyorum.
Teşekkürler.
Merhaba,
Daha önceden bir kaç defa oyun programlamış birisi olarak yazıyorum, Öncelikle c# genel yapısı ve syntax öğrenmenizi öneririm daha sonra ayrıca unity3D inceleyerek detaylarına kadar ilgilenmeniz ve öğrenmeniz gerekmekte. Ayrıca modellemeci arkadaşlar animasyoncular bulmanız gerekmekte. Seslendirme ekibi senaryo sunucu vs gibi bir çok olay ve işleyiş bulunmakta oyun programlama içerisinde. Ayrıca multiplayer için unity3d photon öğrenmen gerekmekte.