Selamlar arkadaşlar, unity 3d ve c# öğrenmek istiyorum sizce tek başına bir multiplayer oyun yapmak mümkün mü ? Ne kadar bir öğrenim süreci sonrası böyle bir oyunu yapma ihtimalim var ? Örneğin kafa topu 2 tarzı bir oyun.
Yeni başlayacağım için ve günde 3-4 saat zamanımı ayıracağım için boşa zaman harcamak istemiyorum eğer ona harcayacağım süreye değmeyecekse başka bir işte uzmanlaşmam daha iyi olur diye düşünüyorum.
Teşekkürler.