aydoganweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar;

Nasipse yarın baba olacağım. Çok heyecanlıyım. Saatler geçmiyor, daha önce hiç böyle bir şeye şahitlik de etmedim. Daha önce bu duyguyu yaşayanlardan öneriler ve duygularını paylaşmalarını rica ediyorum.

İyi forumlar
Hayırlı evlat nasip olsun.

Verebileceğim tek tavsiye, doğuma girin ve imkanınız mevcutsa bir doğum fotoğrafçısı kesin olsun yanınızda. İkisi de paha biçilemez.