arkadaşlar cevaplar için teşekkür ederim. Lakin hala alabilirsin diyen de var alamazsın diyen de. Net bilgiyi kimden alabilirim peki (şirket haricinde)? Ben zaten işten ayrılacağım adamın beni çıkaracağı da yok. Eğer böyle bir hak varsa tazminatımı alıp da çıkarım 3 sene çalışmışım o para yanmamış olur.