Merhabalar altından kar etmek için nasıl bir yol izlersiniz? tam olarak oranlar kaç iken altın alınmalı? Gram altın mı yoksa çeyrek altına yatırımmı kar elde ederiz?

Dipnot:Konu yeri yanlış ise kusura bakmayın ilk defa konu açıyorum bu şekilde.