3 yıldır bir şirkette çalışıyorum kasımda bedelli olarak askere gideceğim dün muhasebecimiz dedi ki eğer istersen askerliği bahane edip tazminatını alıp çıkış yapabilirsin. Kadınlar evlenirken, erkekler askere giderken bu haktan yararlanabiliyormuş. Ama bazı arkadaşlar bedelli askerlik o sınıfa girmiyor diyor bilgisi olan varsa aydınlatabilir mi?