beyuzman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam devre çalışacaktır bende http://theelectronics.co.in/wp-conte...01/gsmNgps.jpg bunu gördüm bu nedenle çalışır diyorum. Size önerim 16F877A ile yapmanızdır önce entegreyi kodlayıp sonra entegrenin gerekli devresini yaparsanız daha sağlıklı olur diye düşünüyorum. kodlanması basittir 16F877A'nın dilerseniz asembly dilinde yaparsınız dilersiniz pic C de. güzel bir çalışma olacaktır kolay gelsin şimdiden.
not: entegre devreye bağlı iken kodu entegreye yazmaya çalışmayın hata alırsınız kod doğru yazılmaz entegreye.
teşekkür ederim deneyeceğim hocam