tabi hocam o yüzden önden testlerini yapıyorum.
https://www.theengineeringprojects.c...y-proteus.html sim modulünü bu siteden indirdim hocam, arduinoda aynı şekilde yok, kütüphanesi internette çok sitede var zaten onun
https://www.robotistan.com/pl2303-us...ftdi-donustucu bu ürün ile rx-tx üzerinden gerçek hayatta pcye bağladım ve çalışıyor, gsm modulü daha gelmediği için onu deneyemedim, ikisini bu şekilde paraler bağlasam çalışır mı diye merak ediyordum. cihazlar zarar görür mü ondan da emin olamiyorum. İnternette arduino üzerine farklı pinler ile bu şekilde iki modülü de bağlayıp çalıştırmışlar ama ben arduinodan ziyade pic veya atmel mcular ile devam etmek istiyorum, onlarda daha öyle bir farklı pinler ile bağlantı yapanı göremedim, hep direkt rx -tx pinlerini bağlayıp kullanıyorlar ama ayrı ayrı.
hocam devre çalışacaktır bende
http://theelectronics.co.in/wp-conte...01/gsmNgps.jpg bunu gördüm bu nedenle çalışır diyorum. Size önerim 16F877A ile yapmanızdır önce entegreyi kodlayıp sonra entegrenin gerekli devresini yaparsanız daha sağlıklı olur diye düşünüyorum. kodlanması basittir 16F877A'nın dilerseniz asembly dilinde yaparsınız dilersiniz pic C de. güzel bir çalışma olacaktır kolay gelsin şimdiden.
not: entegre devreye bağlı iken kodu entegreye yazmaya çalışmayın hata alırsınız kod doğru yazılmaz entegreye.