Orcad pspice daha iyidir ama bu modülleri desteklemiyor galiba bende deniyecem şimdi hocam ama bu programda topraklama olmaz ise çalışmıyor.
GSM1 Modülünü kütüphaneden bulamadım hocam eklemem gerekli herhalde.