bunu proteusda test ettim, virtual monitör penceresi açılıyor ama sadece gps modulünden 2 satır cevap gelip kesiliyor, komut gönderemiyorum(ben aynı anda iki cihazı da kontrol edebilir diye düşünmüştüm). gps ve gsm modüllerini ayrı ayrı bağladığımda ise çalışıyorlar. bu bağlantıyı arduno üzerinden bu şekilde yapsam yine çalışmaz diye tahmin ediyorum değil mi?