Ziraat bankası bi ara bütün borcu kapatmak için kredi vs veriyordu düşük faizli hala devam ediyorsa yüklen hocam 20 binde benim var ben icralık oldum.
bknz: https://www.r10.net/sorum-var/205611...da-yardim.html