iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar şuanda 100 bin borcum var faiziyle birlikte (faizi 40 bin) ve kredi ev ipotekli aylık 2000 TL her ay kredi ödüyorum sorsanız bu kadar borcum nasıl oldu bilmiyorum siz yerimde olsanız ne yapardınız? Maddi olarak çok kötü durumdayım tek isteğim bana yol göstermeniz tek aklımdan geçen düşük faizli esnaf sanatkardan kredi çekip hepsini topluca kapatmak.
evi satabilme imkanın varsan ne var ne yok elden çıkar kapat borcunu.banka ödemedikçe üstüne koyar.öyle bir sistem ki.millet ödemeyecek durumda ama ev araba lüks şeyler için uğraşıyor yetinmeyi bilmeli.azıcık aşım dertsiz başım.şehirde zararda isen köyüne git hayvancılık ile uğraş küçükbaş al üç beş seneye kapatırsın