Sckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş kanununda 20 gün mucbir sebeplerden dolayı gecikme olabilir diyor kısaca.
Tabi bu 20 gün kesin diye bir şey yok.
Sürekli gecikme. Parça parça ödeme işverenin tutumu vs etkiler.
4 aylık bir dalgalanma var sizde tabi bunun öncesi nasıldı?
Hepsi etkiler.
Öncesinde problem yoktu hocam