İş kanununda 20 gün mucbir sebeplerden dolayı gecikme olabilir diyor kısaca.
Tabi bu 20 gün kesin diye bir şey yok.
Sürekli gecikme. Parça parça ödeme işverenin tutumu vs etkiler.
4 aylık bir dalgalanma var sizde tabi bunun öncesi nasıldı?
Hepsi etkiler.
Öncesinde problem yoktu hocam