Crocodile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Aracımı iyi bir paraya bayram önü sattım, 27 bin tl bu para mevduatsız bir hesapta yatıyor ne yapabilirim nasıl değerlendireyim varmı önerileriniz.
altın düşükken al derim yarın bi gün yükseldiğinde çekersin