Aşağıda bulunan kurala göre anladığım kadarıyla, bir önceki teklif veren kişinin satın alma zorunluluğu olmadığı.

4- Eğer açık artırmaya son teklifi veren almadıysa (kişi hakkında -itrader kullanma hakkınız ve kişinin forumdan uzaklaştırma(BAN) cezası vardır.) bir önceki teklifin sahibinin domaini alıp almaması, satıcının domaini satıp satmaması mutabakata bağlıdır. Açık arttırmayı kazanıp ödeme yapmayan kullanıcıdan alım hakkı elde eden alt teklif sahibinin ödeme yapacağı bedel; kazanıp ödeme yapmayan kullanıcı ile arttırma yarışına girdiği ilk bedeldir.

Kaynak: https://www.r10.net/acik-arttirma-il...-okuyunuz.html