Merhabalar,
Babamin taini icin ugrasiyorduk, 20 yil calisma suresinden sonra tainini memlekete getirmeyi basardik fakat diyarbakira.
100 km gidis birde donus mesafesini goze alaraktan diyarbakirda ev tutmak isterken bugun is arkadasi vasitasiyla, abisi emlakci ve yanina gidip görüşmüş cadde uzeri 6.kat 3+1 100-120 m2 kat tapusu yok topraktan hisseli 24 daireli alirken hisse tapusunu almis olacagiz apartmanda normalde 75 bin isterken acil sıkışmış ve 40 bin liraya satıyor.
Yarin gidip bakacagim fakat sizce mantıklı mı?
Tapu konularinda tecrubeliyim fakat harfiyati bile o paralarda dokulurken nasil olurda bu paraya satılıyor diye de düşünüyorum bu devirde kat atma masrafi bile 80 bin liradan basliyor.
Ev eski yapi dusa kabin vs yok mutfak dolaplari eski tip fakat kullanisli
15-20 m 2 balkonu var devasa.
Detaylari fazla bilmiyorum fakat yarin herseyi öğrenmiş olurum
Kira vermektense alip emeklisi gelene kadar orada takilir kendine diye düşünüyorum.
Ben de diyarbakırda yaşıyorum şuan. 75bin den 40 a inmesi anormal.
Araştırın.