Valla yazıyı okurken yaktım bi tane (ciddiyim) ne zaman bişey kodlamaya kalksam,yazı okusam,dizi izlesem dediğin gibi bir süre sonra keyfi yakıyorum.Yemek sonrası,cafe,manzara zaten yakıyoruz.Diyorum ki yarın almıcam paket,1-2 saat duruyorum canım bir çekiyor koşa koşa almaya gidiyorum
Azaltmak ile başlamak en iyisi olucak sanırım hocam,denemeye başlıcam.
Azaltmaya başlamadan önce iş yaparken içmemeye çalış. En çok yardımcı olan etken iş.