Valla yazıyı okurken yaktım bi tane (ciddiyim) ne zaman bişey kodlamaya kalksam,yazı okusam,dizi izlesem dediğin gibi bir süre sonra keyfi yakıyorum.Yemek sonrası,cafe,manzara zaten yakıyoruz.Diyorum ki yarın almıcam paket,1-2 saat duruyorum canım bir çekiyor koşa koşa almaya gidiyorum

Azaltmak ile başlamak en iyisi olucak sanırım hocam,denemeye başlıcam.