upinarbasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaklaşık 7 aydır felan sigara içiyorum günde ortalama 1 paket bırakmayı çok denedim gün içersinde içmicem diyordum saatlerce içmiyordum fakat sabah kalktığımda inanılmaz canım istiyor ve karşı koyamıyorum bu sabahki isteği nasıl azaltabilirim veya nasıl karşı koyabilirim.
sigarayı bırakmamda yardımcı olabilecek herhangi bir ilaç vs var mıdır? nikotinli sakız işe yaramadı ilacı kullandıktan sonra sigaranın tadını kötüleştiren herhangi birşey var mı

selam hocam öncelikle sürekli denemeniz lazım iradeniz zayıf büyük ihtimal, örnek veriyorum bugün 5 saat bıraktım yarın 7 saat ve bunu dahada ileriye taşıyın, mutlaka sigaranın yerine sakız çiğneyin sigara alışkanlığının yerini başka bişeyin alması lazım,şuna inanmanız lazım sigara içme krizi geçici bir krizdir anlık 5 dakika gelir sizi ele geçirir ve kendi istediğini sizi zorlar iç iç der ve iradeniz zayıfsa içersiniz, ilk önce problemin ne olduğunu anlayın 5, 10,15, dakikalık krizler sizi sürekli tetikliyecek, kriz gelince ne yapacağımsorusuna cevap kriz gelince ağzınıza hemen bir sakız atıyorsunuz ve kendinizede bu içme isteği 5 dakikalık gececek dayanmam lazım 5 10 15 dakika içinde gececek bu bunu şöylerek o an ne ile uğraşıyorsanız aklınıza gelen kriz konusunu manüpüle edip o anda ne işle uğraşıyorsanız ona yönlendirin sigarayı düşünmeyin ben dayanamıyorum içeyim demeyin o kriz 5 dakikalık gececektir diyin ve işinize yönelip kriz dışında sigara dışında şeyler düşünün ve onlarla uğraşın, ilk günler kriz sizi sürekli rahatsız edecektir sizi kontrol edip istediğini yaptıracaktır, bu taktiği başarılı bir şekilde 1 hafta boyunca uygulayıp denerseniz, bir haftadan sonra hem iradeniz güçlenecek nasıl başa cıkacağınıda öğrenmiş olacaksınız, hemde gelen krizlerde azalmış olacak ilk günlerdeki gibi sizi zorlamayacaktır, unutmayın tekrar söylüyorum krizler geçici ve anlıktır krize odaklanırsanız sizi ele gecirir, kriz anında başka şeyler düşünüp odağınızı değiştirin sakızınızı çiğneyin, geçici olduğunu aklınıza getirin birazdan geçcecek değin ve mutlaka bişeyleree odaklanın onunla meşgül olun örnek veriyorum etrafta hiç bir şey yoksa açın telefonu ilginiz merak ettiğiniz şeyler izleyin anlamaya çalışın odağınızı ona vermeye çalışın, bende bu şekilde bıraktım, umarım yararlı olur iyi günler