agumba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayatımda ilk kez böyle bişey yaşıyorum. Yani diğer modemim de çok eski değildi aslında. Türknet'e geçtiğim zaman almıştım ve 1,5 sene kullandım. Yukarıda yazmayı unuttum onu da.

Konuya ek olarak BTK bu konularda ilgilenir mi?
Ya da tüketici hakem heyetine gidilebilir mi sizce?

Böyle bir sıkıntı yaşasam modemi başka bir yerde test etmeye çalışırdım. Arıza varsa en iyisi garantiye yollamak. Yenisini verebilir servis. Diğer konulardan türknet bağlantı hızının kötü olduğu yerlerdeki desteği çok sağlamıyor. Mesela eniştem TTNET'ten türknete geçirmiştim altyapıları adls hizmeti. Türknette max aldığı hız 8 bit. Ping desen hak getire. Düzgün olduğu zamanlar çok azdır. TTNET'ten memnundu ama fiyatlar uçuktu o zaman, zamdan sonran türknetide kapattıracak.